Rindu


haa....aku rindu sape ni..hahaha jgn fikir bukan2 ye kawan2..
actually i'm miss my friends in school time before..my secondary and my primary friends..i wish i could turn the time back..i miss everything at that moment..blaja sama2..rehat sama2..
suka duka waktu tu selalu ku igt sampai skrg..

kadang2 tersenyum sendiri aku mengenangkan saat itu..semua itu menggamit kenangan yg tak dapt aku lupakan..hhhuuhu..kat atas tu gmbr kwn2 aku time sek rendah dan menengah..
time ni masa wedding Mardhiyah..kwan masa sek menengah..kawin dah kawan aku ni..
sorang lagi yg duk sblah laki dhn yg lelaki tu..dah kawin jugak tu..dorang tu husband and wife..

korang..aku nak ckp ni...aku RINDU korang sgt2..huhuh !_!

Comments

Popular posts from this blog

Luahan Hati Seorang Gadis

Aktiviti hujung minggu ku

Dr Ustaz Azhar Idrus