Assalamualaikum..


Hmm tahun 2019 dah tahun ni.. hahaha lamanya tak update blog. Kadang ada jugak rindu tapi tu la zaman blog dah lama berlalu..Aku pun tahun ni dah 30 tahun.. How time flies so fast.. Tua dah aku ni.

Zaman aku buat blog ni zaman aku belajar dulu. That's mean 6 or 7 years ago or maybe more than that.

Aku masih macam dulu. Nothing change so much. Adik aku no2 dah kawin tahun lepas dah setahun lebih dah, aku? belum jumpa jodoh lagi. Rimas tak dengan soalan orang sekeliling aku? of course kadang tu aku rimas tapi aku pekakkan telinga dan sometimes aku jawab jugak dengan senyuman atau paling tidak pun aku cakap kat dorang doakan aku jumpa jodoh yang baik. Tipu la kalau aku kata aku tak terasa masa mula-mula adik aku cakap nak kawin tu..Tapi soal jodoh aku serah pada Allah yang tentukan. Jadi enjoy life aku tanpa prejudis.

Sahabat semua tak semua impian kita akan terlaksana, semua bergantung kepada usaha kita dan juga berserah segalanya pada Allah atas apa yang kita usahakan selama ini.

 So enjoy la life korang sementara single lagi paling utama bahagiakan mak ayah korang dulu


LOTS OF LOVE <3 p="">
HUDA

Comments

Popular posts from this blog

Aktiviti hujung minggu ku

Luahan Hati Seorang Gadis

Dr Ustaz Azhar Idrus