Industrial Training


I can't wait to finished up my LI....cpt la masa berlalu..tak sabar rasanya..:-)
penat rasanya ulang alik dr rumah ke tmpt keje..tapi aku menyedari betapa susahnya utk mencari sesuap nasi bg mak dan abah aku..
pegi pagi balik ptg pukul 6..mesti dorang penat kan..
aku yg praktikal ni pun terasa jugak penatnya..huhuhu..aku praktikal kat Hotel Istana kat jln Raja Chulan..aku rasa sume org mesti familiar kan tmpt ni..bgnn warna putih dgn tinggi 23 tingkat..skrg ni dorang tgh renovate ballroom baru..Grand Mahkota Ballroom tu dorang kasi besar sampai boleh memuat kan 2000 orang tetamu pada satu2 masa..dulu kecik je..dlm 1500 je..nnt bulan 3 ni dorang bukak kepada org ramai..nnt dtg la sini..tmph bilik kat sini..i guarantee u never regret..bilik besar..tapi ni bg yg mampu la..sbb harga utk 1 mlm RM 450 keatas.. :) interior pun not bad..cantik..korang boleh tgk mercu tanda negara kita..Twin Tower dgn KL Tower...
korang boleh mkn kat restoran dorang yg menyajikan mknn yg lazat2
kalau korang suka mknn melayu kat Taman Sari Brasserie ada sediakan buffet utk lunch mknn melayu..sume ada..:D yum2
Jemput2 la dtg kesini ye..


Comments

Popular posts from this blog

Aktiviti hujung minggu ku

Luahan Hati Seorang Gadis

Dr Ustaz Azhar Idrus